Twenty-First Century Fox reached a $90 million settlement on Monday regarding shareholder claims from sexual misconduct accusations at its Fox News Channel which cost the jobs of longtime news chief Roger Ailes and anchor Bill O’Reilly.

The settlement, which requires a judge’s approval, resolves what are known as “derivative” claims against Fox officers and directors, including Rupert Murdoch and his son Lachlan, who are Fox’s executive chairmen; James Murdoch, another son and its chief executive; and Ailes’ estate, according to a report from CNBC.

The defendants did not admit wrongdoing in agreeing to the settlement, which was filed with the Delaware Chancery Court.

Insurers of FOX officers and directors and Ailes’ estate are ordered to pay the $90 million to the New York-based company for the benefit of shareholders.

Fox News says it has worked to achieve an improved workplace environment through its Workplace Professionalism and Inclusion Council.

“The Workplace Council gives our management team access to a brain trust of experts with deep and diverse experiences in workplace issues,” co-president of Fox News Jack Abernethy said in a statement.

“We look forward to benefiting from their collective guidance,” he continued.

The right-leaning news organization has been subject to a series of sexual misconduct allegations against Ailes and former TV hosts Bill O’Reilly and Eric Bolling.

All three men were ousted from the news outlet after the allegations against them came out.

The settlement comes as women throughout the country come forward to accuse prominent men in the entertainment industry, and government officials, of sexual misconduct.

Media icons, including Charlie Rose, Mark Halperin, and Glenn Thrush have all been accused of misconduct in recent days.